Waar kan ik de genummerde vragen terugvinden?

Ik zie soms als antwoord op een vraag: "zie vraag...."
Op de puntjes staat dan een getal. Hoe en waar vind ik die vragen/antwoorden terug ( op getal)?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is geen speciale database waar je door kan scrollen om vragen te vinden.
Het is wel mogelijk om de zoekfunctie links bovenin je scherm te gebruiken.
Als je een vraag hebt met een specifiek onderwerp kun je dit woord hier invoeren. Dan krijg je alle gerelateerde vragen / antwoorden die dat woord vermeld hebben staan. Op die manier is het dus mogelijk om na te zoeken of jouw vraag al eerder is gesteld met eventuele gewenste antwoorden voordat je zelf een vraag stelt. Dit kan dus ook voorkomen dat er voor de zoveelste keer dezelfde vraag wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Die kende ik al, maar inderdaad, als je dan die vraag aanklikt, dan kom je bij het nummer van de vraag terecht.
Dat was me nog nooit eerder opgevallen.
Voor zo ver, bedankt.

Andere antwoorden (1)

Door het getal weg te halen en daar het getal neer te zetten wat je zoekt, bijvoorbeeld bij jouw vraag staat: http://www.goeievraag.nl/vraag/genummerde-vragen-terugvinden.86782. Vervang daar de cijfers door het cijfer 2 en je krijgt de vraag die je zoekt. http://www.goeievraag.nl/vraag/genummerde-vragen-terugvinden.2

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft dus alleen maar het cijfer aan te passen, verder niets.